Onze opdrachtgever is actief binnen de zorg en biedt huisvesting, zorg, welzijn en begeleiding aan senioren in de regio Rotterdam. Wegens tijdelijke onderbezetting is er zo spoedig mogelijk behoefte aan een zelfstandig werkende interim salarisadministrateur.
Samengevat
- start zo spoedig mogelijk (uiterlijk 1 oktober)
- 24 uur per week
- werken op locatie
- regio Rotterdam
Wat ga je doen?
Als interim salarisadministrateur binnen deze organisatie ben je samen met jouw collega – één andere salarisadministrateur – verantwoordelijk voor de correcte en tijdige salarisadministratie van de organisatie. Je bent de vak-expert binnen jouw vakgebied. In totaal gaat het om zo’n 1300 loonstroken per maand, de mutaties worden verwerkt door het HR Team. Tot jouw takenpakket behoren o.a. de volgende werkzaamheden:
- Zorgdragen voor de verwerking en controle van de maandelijkse loonrun
- Aanmaken van de betaalbestanden, het berekenen en betalen van voorschotten
- Berekenen en uitvoeren van correctie betalingen aan Eigen Risico Dragers
- Beantwoorden van diverse payroll gerelateerde en salaris specifieke vragen van managers en collega’s
- Optimaliseren van de processen
Wat breng je mee?
Om deze opdracht tot een goed resultaat te kunnen brengen, herken je jezelf in het volgende profiel:
- MBO+ of HBO werk- en denkniveau; je bent in het bezit van je PDL-diploma (VPS is een pré)
- Je bent een ervaren payroll specialist en bent in staat om zelfstandig binnen een team een omvangrijke payroll te verzorgen
- Je bent op de hoogte van de actualiteit op het gebied van wet- en regelgeving
- Je bent dienstverlenend, stressbestendig, bereid om ook operationele en uitvoerende taken uit te voeren klantvriendelijk en een teamplayer
- Je bent op korte termijn 24 uur per week beschikbaar
Arbeidsvoorwaarden
Het betreft een tijdelijke opdracht voor 24 uur per week waarbij er op locatie gewerkt wordt. De opdracht is zowel op zzp-basis als middels een projectovereenkomst via PHOCUS in te vullen.
Locatie
Rotterdam