Onze opdrachtgever biedt haar klanten vanuit verschillende labels HR ondersteuning in de breedste zin van het woord. Onderdeel hiervan is het verzorgen van de payroll. Binnen deze afdeling is op korte termijn behoefte aan een ervaren interim teamleider die ook kan meedraaien in de operatie.
Samengevat
- Start: zo spoedig mogelijk (uiterlijk 1 oktober, bij voorkeur in september)
- Uren: 24 – 40 uur per week (bij voorkeur vanaf 32)
- Duur: 3 maanden met optie op verlenging
- Locatie: zuidwest Nederland, deels remote
Wat ga je doen?
In een team van 3 worden maandelijks circa 2.000 loonstroken voor klanten gedraaid. Er is dringend behoefte aan een (verdere) optimalisering, automatisering en professionalisering van werkwijzen en processen. In deze opdracht kijk je vanuit jouw kennis en ervaring met een positief kritische blik naar de huidige situatie, signaleer je de knelpunten en til je de dienstverlening naar een hoger niveau. Belangrijk is dat je hierbij de teamleden meeneemt en ook bijdraagt aan hun persoonlijke ontwikkeling in hun functie.
Wat breng je mee?
Om voor deze opdracht in aanmerking te komen ben je een door de wol geverfde interim payroll specialist met ruime ervaring met het aansturen/coachen van een klein team en het optimaliseren en professionaliseren van processen en afdelingen. Daarnaast vind je het geen enkel probleem om ook aan de uitvoering een bijdrage te leveren.
Tenslotte heb je op korte termijn bij voorkeur minimaal 32 uur per week beschikbaar (aarzel niet om bij beschikbaarheid van bijvoorbeeld 24 of 28 uur toch te reageren) en ben je bereid om met regelmaat op locatie te zijn om persoonlijk contact met het team te hebben.
Arbeidsvoorwaarden
Het betreft een tijdelijke opdracht voor een periode van minimaal 3 maanden, met optie op verlenging.
De opdracht is zowel op ZZP-basis als middels een projectovereenkomst via PHOCUS in te vullen.
Locatie
Zuidwest Nederland