Vacature

Interim HR Generalist | ingevuld

Voor het hoofdkantoor van een internationale uitgeverij met kantoren in Europa, de USA en Azië, zoeken wij op zeer korte termijn interim HR ondersteuning. Doordat er diverse projecten spelen (waaronder de implementatie van AFAS) is er behoefte aan een breed onderlegde HR professional.

Samengevat

• Uren: minimaal 32, bij voorkeur meer
• Locatie: regio Den Haag, 50 % remote
• Start: zo spoedig mogelijk

Wat ga je doen?

Binnen het HR team, bestaande uit de HR Director, een HR Business Partner en een HR & Payroll Specialist, is er per direct behoefte aan extra capaciteit. Je bent in samenwerking met de HR & Payroll Specialist verantwoordelijk voor de HR administratie en ondersteunt de HR Business Partner waar nodig. Daarnaast behoren onderstaande werkzaamheden tot jouw takenpakket:
• Je bent eerste aanspreekpunt voor medewerkers en leidinggevenden;
• Je gaat een nieuw (verbeterd) recruitment proces implementeren;
• Je bent verantwoordelijk voor het recruitment proces van A tot Z;
• Je bent verantwoordelijk voor de onboarding van nieuwe medewerkers;
• Verzuimbegeleiding en zorgen voor de naleving van de Wet Verbetering Poortwachter;
• Toezien op het correct toepassen van wet- en regelgeving en de cao.

Afhankelijk van jouw ervaring en expertise kun je ook advieswerkzaamheden of projectmatige werkzaamheden naar je toe trekken. Projecten waar je aan bij kunt gaan dragen zijn o.a. de implementatie van AFAS als nieuw HR en payroll systeem, het optimaliseren en digitaliseren van processen, het opstellen van een personeelshandboek en het professionaliseren van het verzuimbeleid.

Kortom, een uitdagende opdracht met veel ruimte voor eigen inbreng voor een ervaren HR Generalist.

Wat breng je mee?

Om voor deze opdracht in aanmerking te komen ben je een breed onderlegde, ervaren HR professional en heb je op korte termijn minimaal 32 uur per week beschikbaar. Daarnaast is het, gezien het internationale karakter van de organisatie, van belang dat je je zowel mondeling als schriftelijk kunt redden in het Engels. Tenslotte herken je jezelf in onderstaand profiel:
• Je bent goed op de hoogte van de geldende wet- en regelgeving en in het bijzonder de Wet Verbetering Poortwachter;
• Je bent in staat om makkelijk te schakelen tussen operationele en tactische werkzaamheden en HR beleid te vertalen naar de praktijk;
• Je neemt eigenaarschap over je werkzaamheden en hebt geen moeite met deadlines.

Arbeidsvoorwaarden

Het betreft een tijdelijke opdracht voor bij voorkeur 36 of 40, maar minimaal 32 uur per week gedurende een periode van minimaal 3 maanden. De opdracht is zowel op ZZP-basis als middels een projectovereenkomst via PHOCUS in te vullen.

Locatie

regio Den Haag

Over de sollicitatieprocedure

Deze opdracht is reeds ingevuld. Reageren is dan ook niet meer mogelijk.