Vacature

Interim HR Medewerker | ingevuld

Onze opdrachtgever is een landelijk opererende transport-/logistieke organisatie. Er wordt vanuit centraal gelegen magazijnen dagelijks aan de distributiecentra van toonaangevende ondernemingen in Nederland en België geleverd. Daarmee vormt men een onderdeel in de keten naar miljoenen consumenten. Vanwege de implementatie van nieuwe payroll software en de rol die HR daarbij speelt is er op korte termijn behoefte aan tijdelijk (o.a. operationele) ondersteuning binnen de afdeling Human Resources.

Samengevat

• Start: zo spoedig mogelijk
• Uren: 24 uur per week
• Locatie: regio Rivierenland

Wat ga je doen?

In de rol van HR medewerker neem je samen met 2 collega’s de operationele verantwoordelijkheid voor de voortgang van de afdeling. Het is daarbij gezien de hectiek die de overgang van het ene naar het andere software-systeem teweeg brengt, belangrijk dat je goed kunt inschatten waar de prioriteiten liggen. En deze samen met de collega’s op een juiste manier tot uitvoering kan brengen.

Een greep uit de verantwoordelijkheden:

  • Eerstelijns aanspreekpunt voor administratieve HR (gerelateerde) vragen;
  • Ondersteuning aan HR adviseurs op alle HR onderwerpen (o.a. verzuim, UWV portal, correspondentie naar medewerkers en managers);
  • Mailbeheer van de HR Mailbox;
  • Verzamelen en aanleveren van mutaties voor de Payroll Expert (in november/ december dubbel t.b.v. verwerking in ADP Perman en t.b.v. schaduwdraaien in AFAS)
  • Up to date houden van diverse HR systemen (o.a. ADP en AFAS);
  • Administratieve verantwoordelijkheden rondom in- door en uitstroom.

Wat breng je mee?

  • Je bent een zelfstandig werkende HR-medewerker/consultant met een aantal jaren werkervaring die goed op de hoogte is van HR-Processen;
  • Je kunt in een drukke werkomgeving prima prioriteiten stellen, zowel voor jezelf als voor het team (waar nog 2 andere collega’s deel van uitmaken) waarin je werkt;
  • Je bent vrijwel per direct beschikbaar voor 24 uur per week, voor minimaal 3 tot 4 maanden (met optie op verlenging);
  • Ervaring in de transport-logistieke sector (i.v.m. cao-kennis, nascholing, T&L-administratie) (is een pré);
  • Kennis van ADP Perman en/of AFAS ( is een pré);
  • Je bent in staat om bij voorkeur vanaf het hoofdkantoor in de regio Zaltbommel te werken, of anders eventueel vanaf een ander kantoor in de regio Gouda.

Arbeidsvoorwaarden

Het betreft een tijdelijke opdracht voor 24 uur per week. De opdracht is zowel op zzp-basis als middels een projectovereenkomst via PHOCUS in te vullen.

Locatie

Rivierenland