Vacature

Interim International Payroll Specialist | ingevuld

Voor een internationale investeringsmaatschappij zijn wij met spoed op zoek naar een ervaren interim international payroll specialist.

Samengevat

• Start januari 2023
• 32-40 uur per week
• Minimaal 6 maanden
• Ervaring met het coördineren van internationale payroll is vereist

Wat ga je doen?

In deze solo rol ben je zelfstandig verantwoordelijk voor de coördinatie van de complexe payroll voor verschillende landen. Tot jouw takenpakket behoort onder andere:
• Het inventariseren en waar nodig optimaliseren van de huidige payroll processen;
• Eerste aanspreekpunt voor medewerkers (internationaal) en derde partijen;
• De betaling van de salarissen, loonbelastingen en pensioen- en verzekeringspremies;
• Voorbereiden van financieringsaanvragen;
• Het generen van de loonjournaalposten.

Wat breng je mee?

Om voor deze opdracht in aanmerking te komen heb je ervaring met het coördineren van internationale payroll processen, beheers je zowel de Nederlandse als Engelse taal goed en heb je zeer goede Excel skills. Als je ervaring hebt met NMBRS is dat een pré.

Arbeidsvoorwaarden

Het betreft een tijdelijke opdracht voor 3-6 maanden, voor 32-40 uur per week. Parkeren op locatie is mogelijk en de locatie is ook goed bereikbaar met het ov. De opdracht is zowel op zzp basis als middels een projectovereenkomst via PHOCUS in te vullen.

Locatie

regio Amsterdam