Vacature

Interim HR Professional/HR Adviseur | ingevuld

Onze opdrachtgever is een creatief-technische organisatie in een dynamische sector, waar projecten wereldwijd worden uitgevoerd. De organisatie heeft circa 25 medewerkers en er wordt regelmatig samengewerkt met freelancers. Binnen de afdeling HR is per direct ruimte voor een interim hands-on HR Professional, die het HR-Beleid verder kan professionaliseren.

Samengevat

  • Start zo spoedig mogelijk;
  • 24-40 uur per week (afhankelijk van de beschikbaarheid van de kandidaat);
  • Circa 4-5 maanden, met kans op verlenging;
  • Omgeving Amsterdam.

Wat ga je doen?

In deze rol werk je nauw samen met de office en finance medewerker en rapporteer je direct aan de Operations Manager. Gezamenlijk ondersteun je de business in het volledige HR proces en neem je de huidige HR processen en het beleid onder de loep.  Je bent aanspreekpunt voor collega’s en managers m.b.t. personeelsgerelateerde vragen en voor externe partijen. Voor de verwerking van de Payroll en het begeleiden van het ziekteverzuim wordt je ondersteund door externe partijen. Geen dag is hetzelfde binnen deze organisatie, maar in de praktijk komt het er op neer dat je verantwoordelijk bent voor de volgende HR-taken:

  • Werving & Selectie: het schrijven, het publiceren en uitzetten van vacatures bij externe bureaus, alsmede het voeren van sollicitatiegesprekken;
  • Het structureren en digitaliseren van personeelsdossiers;
  • Het updaten van het loongebouw en de daarbij behorende functies;
  • Het updaten van het personeelshandboek
  • Begeleiding bieden bij het voeren van evaluatiegesprekken met de medewerkers.

Het betreft hier een functie van tijdelijke aard waarbij je uiteindelijk verantwoordelijk bent voor het opleveren van een gestructureerd HR-Beleid.

Wat breng je mee?

Je zorgt voor rust binnen een creatieve en dynamische organisatie en je draagt bij aan het verbeteren van de HR-processen. Je bewaakt het overzicht en laat je niet snel van de wijs brengen. Daarnaast zijn we op zoek naar iemand die ervaring heeft met het coachen en het begeleiden van het team. Je kunt jezelf goed verwoorden in de Nederlandse en Engelse taal. Bij voorkeur woon je in de buurt van Amsterdam.

Arbeidsvoorwaarden

Het betreft een tijdelijke opdracht voor 24-40 uur per week, afhankelijk van de beschikbaarheid van de kandidaat. De opdracht duurt circa 4-5 maanden, met optie op verlenging. Hybride werken is mogelijk, maar in het begin word je voornamelijk op kantoor verwacht.

Locatie

regio Amsterdam

Over de sollicitatieprocedure

Bij interesse in deze opdracht ontvangen wij graag jouw cv, voorzien van indicatief uurtarief, via onderstaand formulier. Voor meer informatie over de opdracht en/of procedure kun je contact opnemen met Ed Loendersloot (06-14977674) of Patricia Buitendijk (06-13130532) o.v.v.  referentienummer O230026.