Vacature

Interim HR Adviseur | ingevuld

Onze opdrachtgever is een jonge organisatie van ongeveer 180 medewerkers, die volop in ontwikkeling is. Het is een zelfstandige organisatie en werkt in opdracht van de gemeente. Deze organisatie biedt hulp en ondersteuning aan de inwoners van de gemeente en beantwoord vragen over zorg, jeugdhulp of maatschappelijke ondersteuning. Ter uitbreiden van het HR-team zijn wij op zoek naar een interim HR adviseur die in staat is om de brug te slaan tussen de HR strategie en operationele taken.

Samengevat

  • Start zo spoedig mogelijk;
  • 32 uur per week;
  • Hybride werken is mogelijk (50:50);
  • Circa 3 maanden, met kans op verlenging;
  • Regio Haaglanden.

Wat ga je doen?

In deze rol vorm je samen met 2 andere collega’s het HR team. Je bent sparringpartner voor het management en je adviseert, informeert en biedt ondersteuning ten aanzien van HR gerelateerde onderwerpen. Binnen het HR team is continue verbeteren één van de speerpunten en hoort procesoptimalisatie tot de dagelijkse werkzaamheden. Zowel de organisatie als de HR-afdeling zijn volop in ontwikkeling, maar in de praktijk komt het er op neer dat je verantwoordelijk bent voor de volgende HR-taken:

  • Je bent het aanspreekpunt voor recruitment. Je werft actief kandidaten en je geeft uitvoering aan de strategische personeelsplanning;
  • Je zorgt samen met de HR-Medewerker voor een goed ingericht personeelsadministratie;
  • Je draagt bij aan het (door) ontwikkelen van de HR-instrumenten. Hierbij kun je o.a. denken aan het beloningssysteem, arbeidsvoorwaarden, functiewaardering en het RI&E;
  • Je signaleert knelpunten in de uitvoering en adviseert over praktisch goed uitvoerbare verbeteringen;
  • Je bent verantwoordelijk voor het attentiebeleid en denkt na over passende attenties of andere acties voor de medewerkers.

Wat breng je mee?

Je voelt je thuis in een jonge en dynamische organisatie en je levert een grote bijdrage aan het verbeteren van de HR-processen. Naast de strategische werkzaamheden, vind je het ook geen problemen om operationele taken uit te voeren. Dit ter ondersteuning van de HR Medewerker. Je bent een toegankelijke gespreks-/sparringpartner voor zowel het management als de collega’s. Bij voorkeur heb je kennis van en ervaring met NMBRS en/of de CAO Jeugdzorg, maar dit is geen vereiste.

Arbeidsvoorwaarden

Het betreft een tijdelijke opdracht voor 32 uur per week. De opdracht duurt circa 3 maanden, met optie op verlenging. Hybride werken is geen probleem. Bij een 32-urige werkweek, kun je 2 dagen vanuit huis werken. Je gaat aan de slag in een leerzame en inspirerende werkomgeving waar je de vrijheid krijgt om initiatief te nemen en waar collega’s elkaar ondersteunen.

Locatie

regio Haaglanden

Over de sollicitatieprocedure

Bij interesse in deze opdracht ontvangen wij graag jouw cv, voorzien van indicatief uurtarief, via onderstaand formulier. Voor meer informatie over de opdracht en/of procedure kun je contact opnemen met Patricia Buitendijk (06-13130532) of Ed Loendersloot (06-14977674) o.v.v. referentienummer O230042.