Voor onze opdrachtgever, een organisatie met meerdere fysiotherapiepraktijken door heel het land, zoeken wij met spoed een interim HR medewerker. In verband met het vertrek van een collega is er behoefte aan tijdelijke ondersteuning door een senior HR professional.
Samengevat
• Start z.s.m.
• Minimaal 3 maanden
• Regio Utrecht, grotendeels remote werken is geen probleem
Wat ga je doen?
In deze functie ben je samen met je collega HR medewerker verantwoordelijk voor een hoogwaardige HR dienstverlening aan zo’n 500 collega’s. De belangrijkste prioriteit is het beheren van de HR mailbox waarin alle mutaties en vragen binnenkomen. Jij zorgt ervoor dat overal tijdig en op de juiste wijze opvolging aan gegeven wordt. Circa 90 % van de mutaties wordt via een workflow tool ingestuurd. Mutaties en verzoeken waar je aan kunt denken zijn ziekmeldingen, in- en uitdienst meldingen, het opstellen van werkgeversverklaringen en vragen over bijvoorbeeld arbeidsvoorwaarden.
Wat breng je mee?
Het betreft hier een vrij complexe omgeving, waardoor enige senioriteit als administratief HR professional wenselijk is. Daarnaast ben je gewend om procesmatig te werken, kun je goed prioriteiten stellen en ben je op korte termijn minimaal 24 uur per week beschikbaar.
Arbeidsvoorwaarden
Het betreft een tijdelijke opdracht voor 24-40 uur per week gedurende een periode van minimaal 3 maanden. Indien dit jouw voorkeur heeft kun je grotendeels remote werken. De opdracht is zowel op zzp-basis als middels een projectovereenkomst via PHOCUS in te vullen.
Locatie
regio Utrecht