Vacature

Interim HR Officer | ingevuld

Voor onze opdrachtgever, een moderne internationale productieorganisatie, gevestigd in provincie Gelderland, zoeken wij een ervaren interim HR Officer.

Samengevat

  • Start zo spoedig mogelijk
  • 24 uur per week
  • Tot het einde van het jaar
  • Omgeving Apeldoorn, op locatie werken

Wat ga je doen?

In deze opdracht ben je zelfstandig verantwoordelijk voor de volledige personeelsadministratie van circa 100 collega’s. Denk hierbij aan alle werkzaamheden rondom in-, door- en uitstroom, het up to date houden van personeelsdossiers, het verzorgen van HR gerelateerde correspondentie en de vastlegging en bewaking van verzuimtrajecten. Er zijn ook wat achterstanden die weggewerkt dienen te worden.

Daarnaast ondersteun je de HR manager door ook lichte advieswerkzaamheden op te pakken en help je ook de salarisadministrateur bij het beantwoorden van vragen uit de organisatie over bijvoorbeeld loonstroken of arbeidsvoorwaarden.

Wat breng je mee?

Om deze opdracht tot een goed resultaat te kunnen brengen, herken je jezelf in het volgende profiel:

  • Je bent een ervaren HR Officer met bij voorkeur ook enige kennis van/affiniteit met salarisadministratie;
  • Je bent op korte termijn voor circa 24 uur per week beschikbaar;
  • Je bent bereid om de opdracht volledig op locatie uit te voeren (nabij Apeldoorn)

Arbeidsvoorwaarden

Het betreft een tijdelijke opdracht voor 3 dagen per week, gedurende een periode van minimaal 5 maanden, met optie op verlenging. Het aantal gewenste uren is eventueel bespreekbaar. De opdracht is zowel op zzp-basis als middels een projectovereenkomst via PHOCUS in te vullen.

Locatie

regio Apeldoorn