Vacature

HR Adviseur Den Haag – interim | ingevuld

Onze opdrachtgever is een relatieve nieuwkomer binnen de afvalverwerkende sector, groeiend en landelijk actief. Duurzaamheid, maatschappelijke betrokkenheid, afvalpreventie en het op gang krijgen van circulaire processen is het uitgangspunt. Alles gericht op minder restafval en grondstoffenterugwinning. Uitgangspunten die vanuit HR worden ondersteund met optimale HR-dienstverlening. Binnen het bedrijf werken ruim 200 collega’s. Men is voor een langere periode op zoek naar een interim-oplossing op HR-Adviesniveau. Wil jij je daar graag voor inzetten? Lees dan beslist even verder!

Samengevat

  • Start: oktober
  • Regio: Haaglanden
  • 36 uur per week
  • Hybride werken

Wat ga je doen?

Rapporterend aan de Teamleider HR adviseer en ondersteun je het middenmanagement bij de uitvoering van personeelsbeleid en het behalen van doelstellingen. Je vertaalt organisatievraagstukken naar de concrete doelstellingen, processen en handelingen in de praktijk. Gezamenlijk resultaat staat daarbij voorop. Verder draag je bij aan de ontwikkeling van het personeelsbeleid binnen de hele organisatie. Je werkt samen met 2 andere HR-collega’s binnen de afdeling Bedrijfsvoering, waar HR deel van uitmaakt. Onder jouw verantwoordelijkheden vallen onder andere:

  • Het in- en uitdiensttredingsproces, incl. outplacementtrajecten
  • De werving en selectietrajecten
  • Het optimaliseren HR-processen
  • Ziekteverzuim-, preventie- en tweede spoortrajecten
  • Het functiehuis
  • Het opleidingsproces
  • Het bieden van ondersteuning (medewerkers en managers) bij arbeidsrechtelijke vraagstukken
  • Het verstrekken van advies over werknemersregelingen en sociale wetgeving
  • HR-rapportages en strategische personeelsontwikkeling

Wat breng je mee?

Onze opdrachtgever is voor deze interim-rol op zoek naar een ervaren en allround HR Adviseur met echte passie voor het vak en het stimuleren van de ontwikkeling van medewerkers. Als je daarnaast aan de volgende wensen voldoet, hebben we graag contact met je om samen te kijken of je een kennismaking met onze contactpersoon wilt.

  • Een afgeronde HBO Opleiding in Human Resources
  • Meerdere jaren aantoonbare HR werkervaring, vakvolwassen
  • Bij voorkeur kennis van en ervaring met AFAS
  • Je bent klantgericht, dienstverlenend, verbindend en samenwerkingsgericht, overtuigend en sterk in je communicatie. Daarnaast ben je flexibel, zelfstandig en initiatiefrijk
  • Je bent 36 uur beschikbaar tot mei 2024
  • Een mooie pré zou verder zijn als je bekend bent met de CAO WGSO / VNG en/of Gemeenten
  • Je kunt schakelen op zowel operationeel- als tactisch niveau en bent in staat om project- en procesmatig te werken

Arbeidsvoorwaarden

Het betreft een tijdelijke opdracht voor ongeveer 7 maanden, voor 36 uur per week. Hybride werkmogelijkheden in overleg. De opdracht is zowel op zzp-basis als middels een projectovereenkomst via PHOCUS in te vullen. Het zzp-uurtarief dat we voor deze opdracht kunnen bieden is maximaal € 75,= exclusief reiskosten.

Locatie

Haaglanden

Over de sollicitatieprocedure

PHOCUS ontvangt graag jouw recente cv, voorzien van indicatief uurtarief, via onderstaand formulier. Voor meer informatie over de functie en/of procedure kun je contact opnemen met Ed Loendersloot (06 – 14 97 76 74) of Gerwin Bovenberg (06 – 38 07 44 51) o.v.v. opdrachtnummer O230157.