Vacature

Interim HR Administrator | ingevuld

Voor onze opdrachtgever, actief in de zorgsector, zijn we op zoek naar een interim HR Administrator. In verband met de uitval van een HR collega en de recente implementatie van AFAS, is er per direct
behoefte aan een interim HR Administrator.

Samengevat

  • Start zo snel mogelijk
  • 16 – 24 uur per week
  • Hybride werken, waarvan minimaal één dag in de regio Utrecht of Eindhoven
  • Minimaal 3 maanden, met optie tot verlenging

Wat ga je doen?

In deze positie als interim HR Administrator ben je verantwoordelijk voor alle operationele werkzaamheden op HR vlak. Je werkt samen met verschillende collega’s en hebt veel contact over HR gerelateerde zaken. Als interim HR Administrator heb je een ondersteunende rol en ben je verantwoordelijk voor:

  • De volledige HR administratie (in-, door-, uitstroom, onboarding, verzuim, verlof, etc.)
  • Het wegwerken van de opgelopen achterstanden op HR administratief vlak
  • Het stroomlijnen van de (werk)processen in (het nieuw geïmplementeerde HR systeem AFAS)
  • Het fungeren als aanspreekpunt voor alle collega’s die vragen hebben over HR gerelateerde zaken

Wat breng je mee?

Om voor deze opdracht in aanmerking te komen heb je minimaal 3 jaar werkervaring als HR Professional en weet jij je weg rondom alle werkzaamheden die bij HR administratie komen kijken. Er wordt sinds januari gewerkt met AFAS. Natuurlijk is het fijn wanneer je om kunt gaan met deze software, maar het is geen harde eis. De (interim) professional die verantwoordelijk was voor de implementatie van AFAS is er om je te helpen en eventuele software-technische vragen (of problemen) op te lossen.

Arbeidsvoorwaarden

Het betreft een tijdelijke opdracht voor 16 – 24 uur per week gedurende een periode van minimaal 3  maanden, met optie op verlenging. De standaard is hybride werken, waarvan minimaal één dag op kantoor in Zeist of Eindhoven.

Locatie

Regio Utrecht en/of Eindhoven

Over de sollicitatieprocedure

We ontvangen graag jouw recente cv, via onderstaand formulier. Voor meer informatie over de functie en/of procedure kun je contact opnemen met Gerwin Bovenberg (0638074451), met Ed Loendersloot (0614977674), of via telefoonnummer +31 (0)088 408 6789 en o.v.v. opdrachtnummer O240036.