Ben jij een klantgerichte professional met een passie voor salarisverwerking? Wil je deel uitmaken van een team dat toegewijd is aan het leveren van uitstekende service aan klanten?
Dan nodigen we je uit om te solliciteren voor de rol van Service Center Medewerker bij ons bedrijf!
Samengevat
- Werkweek: 32 – 40 uur per week
- Werkvorm: Hybride en op locatie
- Ervaring: Medior tot senior
- Opleidingsniveau: MBO+
- Salaris: Afhankelijk van opleiding en ervaring
- Locatie: hoofdkantoor PHOCUS Woubrugge
Wat ga je doen?
Jij gaat aan de slag met het verwerken van de salarismutaties van onze klanten. Het controleren van gegevens kan jij als geen ander. Naast het doorvoeren van wijzigingen en mutaties zorg jij als Service Center Medewerker ervoor dat de salarisberekening correct verloopt. Zo controleer jij door middel van steekproeven of de salarissen correct zijn berekend. Het voorbereiden van de uitbetaling van de lonen voor de opdrachtgevers behoort tot je hoofdtaak. Als Service Center Medewerker controleer jij of alle benodigde gegevens voor de belastingen, afdrachten en loonaangifte correct en volledig zijn. De aangifte wordt vergeleken met die van eerdere periodes en de berekeningen worden gecontroleerd, zodat bijzonderheden op tijd worden geconstateerd.Jij biedt advies aan de klant en geeft inzichten in de status van de salarisverwerking. Daarbij wordt verwacht dat jij als Service Center Medewerker proactief informeert over fiscale mogelijkheden, verbeteringen of nieuwe wet- en regelgeving die van belang is voor de loonadministratie. Als laatste, maar zeker niet minder belangrijk, ben jij aanspreekpunt voor eindgebruikers van onze software. Leuk voor jou om te weten is dat binnen het Service Center wordt gewerkt met NMBRS. Jij rapporteert direct aan het management binnen het Service Center en je maakt deel uit van een hardwerkend en onwijs leuk team!
Als Service Center Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je staat klaar om hun vragen te beantwoorden, problemen op te lossen en hen te voorzien van de ondersteuning die ze nodig hebben. Je werkt samen met verschillende afdelingen binnen het bedrijf om ervoor te zorgen dat de behoeften van de klant worden vervuld en dat eventuele problemen snel worden opgelost.
Wat breng je mee?
- Een ervaren Salarisadministrateur in bezit van PDL
- Ervaring met NMBRS of ander vergelijkbaar softwarepakket.
- Iemand met een hoog verantwoordelijkheidsgevoel en die zelfstandig mee kan draaien.
- Een accuraat en secuur persoon die onder veranderende omstandigheden kan werken.
- Probleemoplossend vermogen en de bereidheid om vragen van klanten grondig te onderzoeken en op te lossen.
- Teamspeler met een positieve houding en het vermogen om goed te functioneren in een teamomgeving.
- Een persoonlijke touch: de vaardigheid om een empathische en ondersteunende relatie op te bouwen met klanten, en hen te helpen bij elke stap van hun reis met ons.
Arbeidsvoorwaarden
Na een gedegen onboarding binnen het PHOCUS-team, waarin wij je laten kennismaken met alle facetten van onze organisatie, kan je aan de slag als Service Center Medewerker. Wat wij bieden:
- Een dynamische,uitdagende en flexibele werkomgeving;
- Uitdagende opdrachten bij verschillende opdrachtgevers;
- Kansen voor professionele ontwikkeling en groei binnen het bedrijf;
- Een topteam van collega’s die met plezier samenwerken om gezamenlijk succes te behalen;
- Marktconform salaris a.d.h.v. kennis en ervaring;
- Mobiliteitsbudget of leaseauto;
- In totaal 24 vakantiedagen en 8% vakantiegeld;
- Goede premievrij pensioenregeling
- MacBook en iPhone;
Het bedrijf en het team
PHOCUS is een allround dienstverlener in de wereld van HR en salarisadministratie. Onze mensen leveren kennis, kunde en kwaliteit voor elke HR en salarisadministratie. We zorgen in elke situatie voor continuïteit. De essentie van PHOCUS ligt binnen vier waarden: 𝗵𝗲𝘁 𝗣𝗛𝗢𝗖𝗨𝗦-𝗚𝗘𝗩𝗢𝗘𝗟, 𝗜𝗡𝗦𝗣𝗜𝗥𝗘𝗥𝗘𝗡𝗗, 𝗩𝗘𝗥𝗡𝗜𝗘𝗨𝗪𝗘𝗡𝗗 𝗲𝗻 𝗜𝗡𝗧𝗘𝗚𝗘𝗥. Het PHOCUS-gevoel is dat wat onze verbindende familiaire band omschrijft. Op de werkvloer heerst een laagdrempelige, collegiale sfeer waarin de ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, vrijheid en plezier voorop staat. Plezier met elkaar en met ons vak. Door van elkaar te leren, worden we elke dag beter. Wij inspireren onze klanten door ze nieuwe inzichten te geven en ze aan te zetten tot verbetering en groei. Wij leveren topkwaliteit waarbij vernieuwing en een toekomstbestendige HR en salarisadministratie worden gestimuleerd. Wij hebben integriteit hoog staan en investeren in relaties op lange termijn gebaseerd op vertrouwen, eerlijkheid en transparantie.
Naast de persoonlijke aandacht vinden wij kennis en ontwikkeling erg belangrijk, we zijn tenslotte specialisten en ingeschreven in het NIRPA register. Om te blijven investeren in de kennis van onze collega’s worden er vakinhoudelijke trainingen en cursussen verzorgd. Zo is het mogelijk de ontwikkeling van onze mensen te blijven stimuleren en te faciliteren in het behalen van permanente educatie (PE) punten.
Locatie
Woubrugge
Over de sollicitatieprocedure
Heb jij de passie en de drive om een verschil te maken als Service Center Medewerker salarisadministratie? Wil jij ook deel uitmaken van een dynamisch team en het ” PHOCUS-GEVOEL” ervaren?
Solliciteer dan vandaag nog. Stuur je CV en motivatiebrief naar onze recruiter Sofia. Ze kijkt ernaar uit om jou te ontmoeten en te leren kennen. Je kunt haar eenvoudig bereiken, namelijk via haar e-mail of telefoonnummer.
📞 +31(0) 6 15966036
✉️ s.graaf@phocus.nl
We laten je graag een kijkje nemen in onze mooie organisatie!