Vacature

Interim Salarisadministrateur Exact Online | ingevuld

Onze opdrachtgever is een klein advies- en accountantskantoor met 2 vestigingen, een familiebedrijf waarin de onderlinge waarden tussen collega’s belangrijk zijn, elkaar stimuleren is er daar één van. Een fijne werkplek met moderne software en apparatuur (de organisatie loopt voorop als het gaat om automatisering) hoort daar ook bij. En natuurlijk een goede work/life balance.

Door langdurige uitval van een collega, is men op zoek naar tijdelijke ondersteuning door een ervaren interim payroll professional.


Lees even verder om te zien of deze rol interessant voor je zou kunnen zijn!

Samengevat

  • Uren: 16-24 uur per week
  • Locatie: regio Utrecht
    Start: zo spoedig mogelijk
  • Duur: tot minimaal 1 december 2024
  • Hybride werken naar wens

Wat ga je doen?

Uiteraard is de primaire taak van een Salarisadministrateur ook bij dit kantoor dat klanten hun medewerkers juist en tijdig kunnen betalen. Juiste verwerking, de kwaliteit bewaken en adviseren o.h.g.v. en salarisvraagstukken is de kern van je dagelijkse bezigheden. Daarnaast ga je je bezighouden met de implementatie van NMBRS bij de aan jou toegewezen klanten.

Een greep uit de verdere taken en verantwoordelijkheden:

  • Verwerken mutaties, uren, specials en betalingen
  • Bijhouden van de HR administratie (i.s.m. de klanten)
  • Periodiek opleveren van de financiële output van de salarisadministratie
  • Klanten adviseren bij/over het gebruik van software
  • Doen van loon- en pensioenaangiften, bijhouden van pensioenadministratie
  • Zorgen voor managementinformatie (zowel intern als extern)
  • Controleren en terugkoppelen premies en uitkeringen

Wat breng je mee?

Om in aanmerking te komen voor deze opdracht herken je jezelf in het onderstaande profiel:

  • minimaal MBO+/HBO werk- en denkniveau op salaris en HR-gebied
  • 16 tot 24 uur per week beschikbaar
  • je hebt kennis van en ervaring met salarisverwerking in Exact Online
  • je hebt ervaring met het implementeren van salarispakketten (bij voorkeur NMBRS)
  • als je ook ervaring hebt met HR Core is dit een grote pré
  • je hebt uitgebreide kennis van en werkt in lijn met cao’s, (fiscale) wetgeving en andere relevante regelingen
  • je bent initiatiefrijk, innovatief en proactief, organisatorische sterk, werkt efficiënt en kan goed prioriteiten stellen.
  • je bent handig met en geïnteresseerd in digitalisering en automatisering

Arbeidsvoorwaarden

Het gaat om een interim opdracht voor 16 tot 24 uur per week tot minimaal 1 december 2024, met optie op verlenging. Thuiswerken of op kantoor bepaal je zelf (af en toe op kantoor aanwezig zijn is wel een grote wens). De opdracht is zowel op ZZP-basis als middels een projectovereenkomst via PHOCUS in te vullen.

.

Locatie

regio Utrecht