Vacature

interim HR Administrator | ingevuld

Onze opdrachtgever is specialist in het ontwikkelen van software voor de vastgoedindustrie. De organisatie bestaat ruim 20 jaar, heeft rond de 300 medewerkers en heeft flinke groei-ambities. Wegens het vertrek van een collega zijn wij voor hen per direct op zoek naar een nieuwe tijdelijke HR-collega die met zijn/haar ervaring de HR-afdeling op alle vlakken kan ondersteunen.
Het hoofdkantoor is gevestigd op de grens van de regio Utrecht/Noord-Holland.

Samengevat

  • start zo spoedig mogelijk
  • 32 – 40 uur per week
  • 3 a 4 maanden, met optie op verlenging
  • Utrecht/Noord-Holland
  • AFAS
  • Hybride werkmogelijkheid

Wat ga je doen?

Deze rol valt binnen het HR-team, rechtstreeks onder de HR Business Partner. Je bent verantwoordelijk voor de gehele personeelsadministratie, in de breedste zin van het woord. Naast de operationele administratieve werkzaamheden, krijg je ook een rol, in samenwerking met een externe partner, bij het verder optimaliseren en professionaliseren van de HR-administratie in AFAS. Geen dag is hetzelfde maar in de praktijk komt het er op neer dat je verantwoordelijk bent voor de volgende HR-taken:

  • administratieve verwerking van in-, door- en uitstroom van de medewerkers
  • de performance cyclus een juiste plek in de HR-administratie geven
  • opstellen van contracten
  • beantwoorden van HR-gerelateerde vragen van medewerkers en leidinggevenden
  • ondersteuning bieden aan de andere HR collega’s, o.a. op het vlak van jubilea en het aanpassen van de HR-administratie als gevolg van een harmonisatie-traject waarin men zich bevindt
  • optimaliseren en professionaliseren van het HR-Softwaresysteem (AFAS)

Wat breng je mee?

Om voor deze opdracht in aanmerking te kunnen komen heb je minimaal 5 jaar aantoonbare HR-werkervaring, bij voorkeur in een vergelijkbare rol. Je bent in staat om je de verantwoordelijkheden snel eigen te maken en zelfstandig aan het werk te gaan. Je hebt goede kennis van en ervaring met AFAS, zodat je ook over nodige verbeteringen kunt meedenken. Je vind het leuk om je volledig te storten op de HR-administratie en je werkt nauwkeurig en secuur.

Arbeidsvoorwaarden

Het betreft een tijdelijke opdracht voor 32 tot 40 uur per week. De opdracht is voor 3 tot 4 maanden, met optie op verlenging. Het is belangrijk dat je zichtbaar bent binnen de organisatie en daarom word je minimaal 2 dagen op kantoor verwacht, de woensdag is daarbij een verplichte HR-kantoordag, thuiswerken behoort daarmee uiteraard tot de mogelijkheden. De opdracht is zowel op zzp-basis als middels een projectovereenkomst via PHOCUS in te vullen.

Locatie

regio Utrecht - Noord-Holland

Over de sollicitatieprocedure

Bij interesse in deze opdracht ontvangen wij graag jouw cv, voorzien van indicatief uurtarief, via onderstaand formulier. Voor meer informatie over de opdracht en/of procedure kun je contact opnemen met Ed Loendersloot (06-14977674) of Patricia van der Hoeven (06-13130532) o.v.v. referentienummer O250001.